Diatèrmia

Realitzem el tractament amb la màquina de Diatèrmia Medestec, és un equip d’alta potència que transfereix electrons al nostre cos. Aquest mètode de tractament fisioterapèutic és ideal per tractar lesions múscul esquelètiques. La resposta a aquest tractament en pacients és molt positiva. A més,  la diatèrmia és molt popular entre esportistes, que utilitzen aquesta tecnologia per accelerar la recuperació i poder tornar als seus entrenaments lo més aviat possible.

about

QUÈ ÉS LA DIATÈRMIA?

És un aparell de tecnologia avançada que consisteix en generar un augment de temperatura en el nostre propi cos, degut al desplaçament de càrregues elèctriques dins dels teixits.

És tracta d’un mètode d’electroteràpia d’alta freqüència que mitjançant la calor a nivell profund, millora la qualitat del teixit muscular, baixa la inflamació i ajuda a regenerar aquells teixits que estiguin lesionats aportant un major reg sanguini a la zona.

Aquest tractament fisioterapèutic de tecnologia revolucionària, combina la teràpia manual amb el moviment.

És útil tant en processos aguts com en processos de dolor crònic i per disfuncions del sòl pèlvic.

• La diatèrmia és popular degut a la seva alta efectivitat i els diferents beneficis que comporta a l’individu:
  • Accelera la regeneració dels músculs i la recuperació en contractures.
  • Estimula el col:lagen i l’elastina, millorant la cicatrització i la regeneració dels teixits.
  • Té efecte antiinflamatori, pel que és recomendable en lesions esportives, o caigudes, així com, després de traumatismes produïts per accidents de tràfic.
  • Millora la mobilitat de les articulacions.
  • Relaxa la musculatura del cos.
  • Ajuda a curar l’edema ossi, la capsulitis, els problemes de sòl pelvic, la fascitis plantar i la tendinitis.
  • Redueix el mal d’esquena o en qualsevol altra part del cos que es trobi afectada pel dolor.

En el nostre centre de fisioterapia i osteopatia a Caldes de Montbui, podràs gaudir de totes les avantatges que ofereix el tractament de diatèrmia. Per reservar la teva cita, posa’t en contacte amb nosaltres al 635 848 909.